WoCoAPP
Voor het oplossen van een storing of reparatieverzoek maken we gebruik van de WocoApp. Deze app versnelt de afwikkeling van meldingen en geeft realtime inzicht in de status van een reparatieverzoek voor huurder, monteur en beheerder.

Eigen verantwoordelijkheden en verantwoordelijkheden voor de eigenaar

Voordat u de storing en/of het defect meldt, verzoeken wij u te controleren of deze door uzelf verholpen dient te worden. Klik hier voor een overzicht. Bent u van mening dat de verhuurder voor een oplossing moet zorgen dan kan de melding doorgeven worden via de WoCoAPP.

Hoe werkt het?

  • U dient uw melding in met een foto en toelichting.
  • Peper Vastgoed beoordeelt deze binnen een dag.
  • Een monteur neemt contact met u op voor een afspraak.

Wat kan ik melden?
Alle technische zaken, storingen die met uw woning of bedrijfsruimte te maken hebben en de verantwoordelijkheid zijn van de verhuurder, meldt u via de WoccoAPP.

In geval van lekkage of brand belt u het noodnummer op het startscherm.

Hoe krijg ik de Wocoapp?

  • Download de WocoApp via de App store van uw mobiele telefoon.
  • Registreer eenmalig op het door u gehuurde adres.
  • De app is klaar voor gebruik.